Modal content
×

T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI

WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI

Web sitemizi ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.

Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.

Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.

1.Kişisel Verilerin İşlenme Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:

  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından yürütülen ticari faaliyetlerin yürütülmesi için gerekli çalışmaların yapılması ve buna bağlı iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerden ilgili kişileri faydalandırmak için gerekli çalışmaların yapılması ve ilgili iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerin ilgili kişilerin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarına göre özelleştirilerek ilgili kişilere önerilmesi ve tanıtılması.
 
2.Kişisel Verilerin Aktarıldığı Taraflar ve Aktarım Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.

3.Kişisel Verilerin Toplanma Yöntemi

Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.

4.Çerezleri Kullanım Amacı

Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;

İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.

Teknik olarak web sitemizde kullanılan çerez türleri aşağıdaki tabloda gösterilmektedir.

Oturum Çerezleri

(Session Cookies)

Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır.

 

Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:

  • • İnternet sitesinin işlevselliğini ve performansını arttırmak yoluyla sizlere sunulan hizmetleri geliştirmek,
5.Çerez Tercihlerini Kontrol Etme

Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresi ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.  

6.Veri Sahiplerinin Hakları

Kanunun ilgili kişinin haklarını düzenleyen 11 inci maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.

 

  • e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • Karabük

Valilikler

T.C. Safranbolu Kaymakamlığı
T.C. Safranbolu Kaymakamlığı
T.C. Safranbolu Kaymakamlığı
  • KAYMAKAMLIK
    Kaymakam Kaymakamlık Birimleri İlçe Protokol Listesi Tarihçe Kaymakamlarımız İmza Yetkileri Yönergesi
  • SAFRANBOLU
  • MAHALLİ İDARELER
  • HİZMETLERİMİZ
    Hizmet Birimleri Kamu Hizmet Standartları
  • GÜNDEM
    Haberler Duyurular Kolluk Gözetim Komisyonu
  • İLETİŞİM
°C
7
Ağustos2025
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • KAYMAKAMLIK
    • Kaymakam
    • Kaymakamlık Birimleri
      • İlçe Yazı İşleri Müdürlüğü
      • İlçe Bilgi İşlem Şefliği
      • İlçe Hukuk İşleri Şefliği
      • İdare ve Denetim Şefliği
    • İlçe Protokol Listesi
    • Tarihçe
    • Kaymakamlarımız
    • İmza Yetkileri Yönergesi
  • SAFRANBOLU
  • MAHALLİ İDARELER
  • HİZMETLERİMİZ
    • Hizmet Birimleri
      • İlçe Jandarma Komutanlığı
      • İlçe Emniyet Müdürlüğü
      • İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü
      • İlçe Müftülüğü
      • İlçe Kadastro Birimi
      • Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Müdürlüğü
      • İlçe Mal Müdürlüğü
      • İlçe Sağlık Müdürlüğü
      • İlçe Tapu Müdürlüğü
      • İlçe Orman İşletme Şefliği
      • İlçe Nüfus ve Vatandaşlık Müdürlüğü
      • İlçe Sosyal Güvenlik Merkezi Müdürlüğü
      • İlçe Halk Kütüphanesi
      • İlçe Gıda, Tarım ve Hayvancılık Müdürlüğü
      • Gençlik Hizmetleri ve Spor İlçe Müdürlüğü
      • Devlet Hastanesi
      • Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Müdürlüğü
    • Kamu Hizmet Standartları
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • Duyurular
    • Kolluk Gözetim Komisyonu
  • İLETİŞİM

Avustralya Büyükelçiliği Doğrudan Yardım Programı

 

Avustralya Büyükelçiliği Doğrudan Yardım Programı

Doğrudan Yardım Programı(DAP), bireylere, toplum gruplarına ve yerel ve uluslarası STK’lara, devlet kurumlarına, akademik kuruluşlara veya diğer kar amacı gütmeyen ve toplum düzeyinde kalkınma faaliyetlerinde bulunan ve proje yararlanıcılarının proje tanımlamasına ve uygulamasına dahil olduğu işletmelere açık olan küçük ölçekli esnek  hibe programıdır.

DAP programına başvurular 25 Ağustos 2017 tarihinden itibaren açılmıştır. Başvurular 9 Ekim 2017 geceyarısı sona erecektir.

Öncelik, mülteciler, kadınlar ve çocuklar dahil olmak üzere, dezavantajlı topluluklar üzerinde kalıcı etki sağlayan projelere verilecektir.

Proje bütçeleri 30,000 Avustralya Doları’na kadardır.

Projeler, toplumsal ve kırsal kalkınma, eğitim, cinsiyet eşitliği, engelliler, gençlik ve ekonomik  güçlendirmede pratik ve somut sonuçlar elde etmeye odaklanmalıdır.

Avustralya Dışişleri ve Ticaret Bakanlığı’nın DAP ile ilgili hazırladığı özet bilgiye göz atmak için lütfen burayı tıklayın.

Başvurular Smartygrants online platformu aracılığıyla teslim edilmelidir.

İngilizce yapılacak başvurular için, lütfen Smartygrants websitesine olan bu bağlantıyı takip edin:
https://dap.smartygrants.com.au/TURAZGE2017-18English

Türkçe yapılacak başvurular için, lütfen Smartygrants websitesine olan bu bağlantıyı takip edin:
https://dap.smartygrants.com.au/TURAZGE2017-18Turkce

Program hakkında sorularınız olursa ya da online başvurunuzu tamamlamakta teknik sorunlarla karşılaşırsanız, lütfen Elçiliğin DAP yöneticisi ile iletişime geçiniz.

Giriş

Doğrudan Yardım Programı nedir?

Doğrudan Yardım Programı (DAP) Avustralya Hükümeti tarafından finanse edilen ve Avustralya Dışişleri ve Ticaret Bakanlığı’nın yurtdışı elçilikleri kanalıyla yönetilen esnek ve küçük hibeler programıdır. Program, Avustralya’nın sağladığı daha geniş yardım programına ek olarak sürdürülebilir ekonomik büyümeye ve yoksulluğun azaltılmasına katkıda bulunacak güçlü kalkınma odaklı projeleri desteklemeyi amaçlamaktadır. DAP projeleri Avustralya’nın kendine özgü ve olumlu imajına katkıda bulunmalıdır. 

Kimler başvuruda bulunabilir?

DAP resmi kalkınma yardımı almaya uygun ülkelerde  (ODA) bulunan  kar amacı gütmeyen bireylere, toplum gruplarına, STK’lara ve kalkınma faaliyetlerinde bulunan diğer kuruluşlara açıktır.

DAP Desteği almak için uygun faaliyetler nelerdir?

DAP faaliyetleri öncelikle yüksek kalkınma etkisi ile pratik ve somut sonuçlar elde etmeye yönelik olmalıdır. DAP yönetişim ve insan haklarını da kapsayan kapasite geliştirme programlarına yönelik faaliyetler de dahil olmak üzere doğrudan, pratik ve etkisini kısa zamanda gösterecek faaliyetleri finanse edebilir. Aşağıda belirtilen hususlarla  ilgili projeler olumlu olarak değerlendirilecektir:

  • Toplum ve/veya kırsal kalkınma, eğitim, toplumsal cinsiyet eşitliği, engelli gruplar, gençlik, insan hakları, çevre, küçük ölçekli altyapı, ekonomik güçlenme ve belli başlı insani yardım alanlarında sunulan projeler
  • Başvuranların ve toplulukların iş gücü, malzeme, ulaşım veya nakit katkı sağladığı projeler
  • Sportif faaliyetlerle ilgili projeler
  • Eğitim ve kültürel değişim programlarını ve halklararası bağları geliştiren projeler
  • Ulaşılabilir ve sürdürülebilir sonuçlar sunan projeler
  • Eğitim veya mesleki becerilerle ilgili eğitim sağlayan projeler

Genel olarak aşağıda durumlardaki projeler FİNANSE EDİLMEZLER:

 
  • Para iadesi içeren nakit hibe ya da mikro-kredi programları ya da projeler
  • Ticari girişimler
  • Belli başlı demirbaşlar, örneğin taşıt alımı
  • Avustralya ya da denizaşırı çalışma gezileri
  • Uluslararası seyahat
  • Açık bir kalkınma faydası sağlamayan önemli spor turnuvalarının ya da kültürel faaliyetlerin sponsorluğu
  • Personel maaşları
  • İşyeri kirası ve genel işletme maliyetleri, yedek parça ya da rutin bakım ödemeleri dahil olmak düzenli, yinelenen işletme maliyetleri ve idari harcamalar

Projeler kendi kendine yeten ve bitiş zamanı belirli projeler olmalıdır.

Proje faydalanıcılarının proje faaliyetlerinde iş gücü, malzeme ya da nakdi katkıda bulunması artı puan olarak kabul edilir. Başka yerlerde benzer gelişmeler için model olabilecek ya da toplumun daha da fazla gelişmesinde katölizör olabilecek projeler de olumlu yönde değerlendirilecektir.

Bir DAP projesinin tek başına alabileceği asgari miktar bulunmamaktadır ancak bir projenin proje süresince tek başına alabileceği maksimum miktar  30,000 Avustralya Dolarıdır. Proje faaliyetleri en fazla iki yılda tamamlanmalıdır.

Proje tekliflerinde projede hedeflenen sonuçlar açık bir şekilde tanımlanmalıdır. Proje teklifleri aşağıdaki ilkeler çerçevesinde onaylanır ya da reddedilir:

  • maliyetler ve proje teklifinin sunduğu kalkınma faydaları
  • ulaşılabilir ve sürdürülebilir sonuçlar
  • projenin hedeflerinin sağlamlığı ve proje tasarımı
  • önerilen yürütme düzenlemelerinin uygulanabilirliği ve
  • projenin Doğrudan Yardım Programı’nın hedefleri ile uyumlu olup olmadIğı
 
Talimatlar(Uygun değil)
 

Bu form çevrimiçi proje başvuru sahibi tarafından doldurulacaktır. Tüm proje başvuruların ekinde detaylı bir proje bütçesi yer almalıdır.Bu başvuru formu Doğrudan Yardım Programı Kriterleri ile beraber değerlendirilmelidir. http://www.dfat.gov.au/direct_aid_program/ linkten kriterlere ulaşılabilir.

Notlar:

  1. Bina yapımı ve inşaatla ilgili DAP projeleri mümkün olan yerlerde ve uygulanabildiği kadar Avustralya standarlarında ya da üzerinde olması zorunludur. Bu tip standartların gerçekleştirilmesinin ‘makul surette uygulanabilir olmaması’ durumunda açık, ikna edici ve gerekli belgelerle desteklenmiş bir açıklama sunulması halinde Avustralya İş Sağlığı ve Güvenliği standartlarının (WHS) uygulamasının gerçekleştirilmemesi kabul edilebilir.  Bu tip durumlarda proje mümkün olabilen en yüksek standardı karşılamalı ve projede işçilerin ya da üçüncü şahısların yaralanma ya da hastalanmasına yönelik kalıntı (artık) riskleri tanımlayan tehlike saptama ve risk değerlendirme raporu ile desteklenmiş tehlike azaltma önlemleri ve hafifletme stratejileri önerileri yer almalıdır.
  2. Eğer proje çocuklarla beraber faaliyet yapmayı içeriyorsa, değerlendirmeye alınabilmesi için kuruluşun halihazırda çocuk koruma politıkasının ya da çocuk koruma kurallarının bulunması zorunludur. Çocuk Koruma Kuralları için Ek A ’da örnek verilmiştir.  
  3. DAP fonu kullanıcılarının (Birleşmiş Milletler Güvenlik Konseyi ya da Avustralya Hükümeti tarafından) yaptırım uygulanan hiç bir kuruluştan destek ya da kaynak almamaları zorunludur.
  4. DAP fonu kullanıcıları projeye ilişkin yapılan çalışmaların güvenli bir şekilde gerçekleştirilmesini sağlamak ve sağlık ve güvenlik konularında yerel yasalara, standartlara ve politikalara uygun olduğunu sağlamak zorundadır.
 
 
 
 
 
 
https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 
  • Kullanım ve Gizlilik
  • Site Haritası
  • Kamu Denetçiliği Kurumu
Yeni Mahalle, Prof. Metin Sözen Caddesi No:1 SAFRANBOLU/KARABÜK
Telefon: 0370 712 11 80 Fax: 0370 712 11 82
 
Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için sitemizde çerezlere yer veriyoruz 🍪 Çerez politikamız hakkında bilgi edinmek için tıklayınız